13 lipnja, 2018

Mobilne aplikacije za Camino Santiago

Ako ćete korisiti 4G vezu za internet onda možete korisitit GPS aplikacije i mnoštvo drugih.

Ja sam koristio samo Wi-Fi vezu u kafićima i prenoćištima. SIM karticu sam ostavio kući.

Aplikacije koji su korisitli drugi hodočasnici:
- Way of Saint James Pro (za Android mobitele i iOS)
Way of Saint James Pro aplikacija za iOS i Android mobitele

Koristio sam ove aplikacije:
- Compass (ovo sam najviše koristio, ako bi skrenuo s rute u većini slučajeva bi tražio Zapad)
- Google Maps (dok sam bio spojen preko Wi-Fi u kafiću i prenoćištu, pripremio bi bilješke o putu i mjestima koji sljede)
- WetterOnline (njemačka aplikacija za vremensku prognozu)
- JusTalk (besplatni audio i video pozivi i poruke, chat)
- Skype (besplatni audio i video pozivi i poruke, chat)
- WhatsApp (besplatni audio i video pozivi i poruke, chat)

Ostale korisne aplikacije:
- Google Translate (za prijevod)

Posebno je odličan JusTalk za bistre video pozive, i sve brzo, besprijekorno i savršeno radi. Gmail mi je privremeno radio, i često bi dolazila neka upozorenja o logiranjima, pa sam ga vrlo malo koristio.

Tražilica