12 lipnja, 2018

Van rute, Camino Santiago del Norte (Sjeverni put)

Izvan rute Sjevernog puta postoje zanimljiva mjesta koja je svakako ako imate vremena i novaca šteta ne posjetiti. Stavio sam znak + na ona planirana mjesta koja sam posjetio.

+ Biarritz (posjetio sam sam dio gornjeg dijela grada i to dok sam autostopirao iz Bordeaux, dok obalu i plaže nisam, da sam došao ranije najvjerojatnije bi hodao do grada Irun)

+ Hondarribia (vrlo blizu je puta rute i šteta ju je ne posjetiti)

- San Juan de Gaztelugatxe (nisam se 100% odlučio dali želim ići, a i nije baš blizu)

- Špilja Altamira (nisam znao kad je otvorena, u Santillana del Mar sam bio u ranim jutarnjom satima)

- Peña Tu (nisam stigao)

+ Oviedo (bio skoro cijeli dan, prekrasan grad, kasnije sam išao autobusom do Gijon i nastavio dalje)

- Castro de Coaña (na krivom mjestu sam čekao autobus, tako mi je ovo propalo)

+ Plaža Catedrais (Iz Ribadeo postoji autobus, vožnja 10 min. i još je potrebno oko 2 km hodati)

- Viveiro (Iz Ribadeo postoji autobus, vožnja 1 sat i 45 min. i malo povratnih linija, tako da sam odustao)

- A Coruña (na kraju Puta postojala je opcija ako bi mi ostalo nešto novaca viška)

Hondarribia (više u galeriji 1. dana puta):
Hondarribia camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Hondarribia camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Oviedo (više u galeriji 18. dana puta):
Oviedo camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Oviedo camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Plaža Catedrais (više u galeriji 23. dana puta):
Plaža Catedrais camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Tražilica