15 kolovoza, 2022

Solin - Sinj, Velika Gospa (Staza Gospe Sinjske)

U nedjelju navečer, nas troje smo se uputili iz Solina na hodočašće Velikoj Gospi u Sinju. Krenuli smo iz Solina točno u 21:30h. Pratili smo markacije dok 95% ljudi je išlo asfaltiranom cestom. Nakon sat i pol hodanja došli smo do Klisa gdje smo se odmorili 20-ak minuta. U centru postoji fonatana i tu smo napunili boce sa vodom. Svakako je nezaobilazan pogled prema kliškoj tvrđavi koja se nalazi na malom brijegu ispred Klisa. Krenuli smo dalje, i nakon toga sljedi crkvica Gospa u dnu polja ispred Dugopolja. Poslije smo se izdvojili iz grupe i uputili se prema Dugopolju i posjetili crkvu sv. Mihovil i Jeronim. Nakon toga sljedi asfaltirana cesta do sela Dicmo i crkve sv. Jakov. Tu smo se i kratko zadržali ispred crkve. Sljedi Mojanke pa ulazak u makadamsku cestu koja je dio staze i sve dalje do Brnaze. U Sinj smo stigli u 7:30h, dakle 10 sati pješačenja sa pauzama. Procesija je počela u 9:30h, a sveta misa u 11h. Do Splita smo se vratili autobusom.

Solin - Klis - Dugopolje - Dicmo - Brnaze - Sinj, Velika Gospa, staza gospe Sinjske, hodočašće 14.-15.08.2022.:
Solin - Sinj, Velika Gospa, staza gospe Sinjske slike Solin - Sinj, Velika Gospa, staza gospe Sinjske slike Solin - Sinj, Velika Gospa, staza gospe Sinjske slike Solin - Sinj, Velika Gospa, staza gospe Sinjske slike