15 lipnja, 2018

Camino - Moj prosječan dan

Ovako bi izgledao moj prosječan dan:
- ujutro ustajanje iz kreveta, uglavnom oko 8:30h (nekoliko puta sam ustajao u 7h ali vidio sam da se neisplati baš, iz razloga jer je još noć, većina ugostiteljskih objekata ne radi i još je mokra trava i ima puno blata pa smočim noge bezveze)
- do 9h doručak u objektu
- od 9h hodanje
- oko 10h ili kad naiđem na barove, 1-2 pauze za kavu po pola ure (u baru obavim sve što se tiče interneta: video pozivi i poruke prema obitelji i prijateljima, provjera rute Puta i smještaja)
- hodanje
- ručak popodne (ovisi kad naiđem na objekt koji nudi hodočasnički meni ili na prodavaonicu)
- hodanje
- dolazak u albergue uglavnom oko 20h (kad dođem prvo moram ostaviti patike u ormaru na ulazu, prilikom prijavljivanja volonter udara pečat u credential i pokaže mi sve prostorije, nakon što ostavim stvari idem se otuširati, nakon toga večera u objektu ili vani)
- večernji izlazak (uglavnom u slučaju da objekt nema Wi-Fi)
- do 22h priprema za novi dan (ako nema perilice ili sušilice operem ručno robu i postavim je na žici da se osuši - to radim uglavnom svaka 3-4 dana; gledam u karte Google Maps i planiram sutrašnji dan i obavim video pozive i poruke prema obitelji i prijateljima)
- od 22h gase se svjetla i spavanje (u privatne smještaje bi ostao malo duže)
Camino Santiago de Compostela Put sv. Jakov Sjeverni put Psihoputologija blog slike Camino Santiago de Compostela Put sv. Jakov Sjeverni put Psihoputologija blog slike
Camino Santiago de Compostela Put sv. Jakov Sjeverni put Psihoputologija blog slike Camino Santiago de Compostela Put sv. Jakov Sjeverni put Psihoputologija blog slike

Tražilica