17 lipnja, 2018

Privatne stvari, Camino Santiago del Norte (Sjeverni put)

Kolaž od 3 slike (ispred trajekta, početak Puta na rijeci Bidasoa i kraj Puta svjetionik Fisterra)
Camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Prije nego sam se uputio u svijet, palo mi je na ideju da nešto i ponesem u svijet i da nešto i iz njega donesem. Tako je nastala ideja da razmjenim kamenčiće. Izabrao sam 7 različitih kamenčića sa plaže Žalo u Postirima na Braču i kad sam došao do kraja putovanja ostavio sam ih na liticama u Fisterra. Također sam uzeo 7 kamenčica sa litice u Fisterra i bacio ih u more na plaži Žalo kad sam se vratio doma.
razmjena kamenčića camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Moja credential putovnica i pečati.
Credential putovnica i pečati camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Credential putovnica i pečati camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Potvrda i certifikat duljine puta. Za potvrdu i certifikat u Santiago de Compostela sam trebao čekati skoro 2 sata. Kad sam došao bilo je oko 200 ljudi ispred mene, a kad sam bio gotov red je bio još duži, možda oko 500 ljudi. Drugu potvrdu sam dobio u Fisterra. Potvrde su besplatne, certifikat je 3 €, a futrola 2 €.
Potvrda i certifikat duljine puta camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Potvrda i certifikat duljine puta camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
Potvrda i certifikat duljine puta camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Potvrda i certifikat duljine puta camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Litica uz svjetionik Fisterra. Kraj kipa sv. Jakov ostavio sam patike.
ostavljena obuća Fisterra Finisterra camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Doručci.
doručak camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija doručak camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
doručak camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija doručak camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Kave.
kava pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija kava pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Pića, tj. pive, španjolske.
pivo piće pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija pivo piće pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
pivo piće pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija pivo piće pauza odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Sušenje mokre robe u vinogradu.
sušenje robe vinograd camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Ovako bi mi izgledao savršeni odmor / pauza (Ovo je slikano u Arratzu, 5. dan). Hladovina, blizina crkve ili crkvice, klupa, fontana i/ili potok, kanta za smeće.
odmor camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Irac i njegove prišivke na ruksak.
Irska camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Tražilica