20 svibnja, 2018

Barcelona - Marseille (bus)

Kad sam došao u Barceloni odmah sam se uputi do automata da vidim kako ću dalje i koliko ću tu ostati. Našao sam najjeftiniju opciju sa BlaBla Car do Marseille za 15€, i kako je bus za 3 sata odlučio sam malo prošetati po Barceloni i opskrbiti se sa hranom i pićem. Ispred jednog malog dućana naletio sam i Hrvata kako prosi, u biti on me je i uputio do ove male trgovine. Dao sam mu višak sitnih novaca, uz komentar da mu nemogu dati više jer mi treba za povratak doma. U 11h sam ušao u bus koji je poprilično ispunjen. Blizu grada Girona pokvario se bus pa smo morali čekati zamjenski. Većina ih je ušla u market da se nakupuje, dok sam ja ostao vani. Nedugo za 10-ak minuta dolazi drugi bus i idemo dalje. Gledajući iz busa posebno mi se svidio ovaj dio Francuske, od granice do Narbonne. U Marseille smo stigli kasnije popodne. Na kolodvoru uopće nije radio šater za inozemna putovanja stoga sam odlučio čekati jutro uz kolodvor.

Marseille:
Marseille slike Marseille slike

Tražilica