19 svibnja, 2018

Lugo

Odmah ujutro oko 6:30h sam se uputio van grada na autostop prema Leonu, imajući i u planu ako ne budem imao sreće sa autostopom da krenem sa busom do Barcelone u 17:20h. No, nakon 10-ak minuta autostopa prišla mi je policija i rekla mi je da se tu nesmije stopirati, pa sam se nakon tih riječi vratio nazad u grad. Ništa, idem dalje istraživati grad. Jedno od najvažniji stvari bi izdvojio šetanje po starorimskim zidimama grada. Nešto ranije sam došao do kolodvora i kupio sam kartu preko automata. U autobusu su bili Wi-Fi i punjač, tako sam napunio sve baterije i planirao dalje put. U Barceloni bi trebao doći oko 8:45h. Oko 23:30h u Burgosu na glavnom kolodvoru, malo nas je izvela vani i pretresla policija sa psima.

Lugo:
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike

Tražilica