18 travnja, 2023

Badolo - Madonna dei Fornelli (Via degli Dei)

Probudio sam se oko 6h, a ustao nešto prije 7h. Kako je doručak uglavnom bio zapakiran (kroasani, dvopek, keksi, čokoladice), ponio sam ga sa sobom i napustio objekt u 7:10h. Odmah nakon asfaltnog zavoja je planinarska staza koja vodi prema Monte del Frate. Hodajući dalje prema Monte Adone susreo sam putem sve više planinara, a na samom vrhu bilo nas je u jednom trenutku 10 (5 Talijana, 2 Francuza, Amerikanac, Belgijanac i ja). Naravno, pogled je nevjerojatan, tu su iz svakog ugla padale slike. Nakon toga uputio sam se prema selu Brento. Kratko sam se odmorio ispred crkve. Poslije sam susreo nekoliko manjih grupica Talijana i Talijanki, a jedna Talijanka je dobro govorila engleski pa smo i dosta pričali putem. Nakon sela Monterumici nesvjesno sam izašao van staze, a kad sam to shvatio, nije mi se dalo vraćati nazad. Tako sam se našao uz rijeku Torrento Savena koju sam pratio neko vrijeme, a nakon toga uslijedio je uspon prema Maesta. Nakon toga me je pratio asfalt do grada Monzuno. Trgovina CRAI tek otvara u 16:30h, pa sam morao 40ak min. čekati na klupi do trgovine. Odmor mi je svakako dobro došao. Nakon obavljene kupovine nisam se puno zadržavao u gradu, pa sam krenuo dalje, a kraj nogometnog igrališta se nalazi fontana sa vodom. Tu sam i susreo jednu Njemicu. Prošao sam selo Le Croci, i dalje sam hodao još brže, da što prije dođem do smještaja kojeg moram tražiti u Madonna dei Fornelli. I našao sam ga odmah kraj crkve, a zove se Poli.

2. dan, (Via degli Dei) Badolo - Madonna dei Fornelli 28 km:
Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike

Nema komentara:

Tražilica