17 travnja, 2023

Bologna - Badolo (Via degli Dei)

U Bolognu sam stigao oko 11:30h i odmah sam se uputio pješice do početne točke (trg Maggiore) staze Via degli Dei (Put bogova). Sitno je padala kiša, pa sam se usput sklonio u katedrali San Pietro i kratko se zadržao u njoj. Poslije je bilo jednostavno, samo hodati ulicom Saragozza. Iza glavnih gradskih vrata počinju zanimljivi portici (Portici di Bologna) - najduži trijem na svijetu (oko 4 km) na UNESCO-ovu popisu svjetske baštine. Završavaju u svetilištu Madonna di San Luca. Pored crkve San Martino susreo sam prve planinarke: 2 Talijanke i 2 Kanađanke. Dalje je staza bila uglavnom mix betonske i makadamske ceste. Kraj Kuće prirode (Casa della Natura) susreo sam i jednog lokalnog Talijana sa kojim sa kratko i popričao jer je pričao engleski jezik. Posebno je nahvalio ovu stazu. Jednim dijelom sam i hodao cestom Flaminia militare - cesta izgrađena 187. god. prije Krista voljom rimskog konzula Flaminio. Na raskršću La Commenda sam morao skrenuti van rute, prema selu Badolo, jer sam tamo htio naći planirani smještaj. U kasnijim večernjim satima stižem do sela Badolo i crkve San Michele. Došao sam i do planiranog smještaja, ali je bio zatvoren. Malo sam i pričekao, da vidim hoće li se tko pojaviti ali ništa od toga. Nakon toga vratio sam se do crkve, gdje sam ugledao svjetlo na prozoru kuće uz crkvu. Pitao sam ih dali mi mogu bar napuniti bocu vode, a ljudi su me fino primili u kući. Kako sam im rekao da mi je smještaj zatvoren, oni su mi rekli da je to restoran koji ne radi i da moram ići malo niže dolje ispod restorana. Zahvalio sam im se i krenuo sam do tog objekta. Tako je i bilo, odmah par metara od tog zatvorenog restorana bila je cesta do tog smještaja. Već je bila i počela noć, i nakon tuša i raspoređivanja opreme smjestio sam se u krevet, umoran od ovog današnjeg dana. U objektu je bilo još 7/8 planinara.

1. dan, (Via degli Dei) Bologna - Badolo 26 km:
Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike Bologna - Firenze (Via degli Dei), trekking hiking slike

Nema komentara:

Tražilica