19 travnja, 2023

Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve (Via degli Dei)

Probudio sam se oko 6:40h, a već u 7h sam bio dolje među prvima u blagavaonici. Konobarica mi je donijela jedan ogromni kapučino, a za pojesti sam uzeo 4 kroasana i 2 kolača. Za put sam uzeo nekoliko paketića dvopeka, keksiće, čokoladice, isl. a izašao sam u 7:20h. Iza sela Pian de Balestra se nalaze ostaci stare rimske ceste Flaminia militare, cesta izgrađena 187. god. prije Krista voljom rimskog konzula Flaminio i jedan rimski kamenolom. Bile su 2-3 grupice Talijana, i još jedna velika grupa koja se odvojila na jednom raskršću kraj jednog malog jezera. Prošao sam granicu Emilije-Romagna i Toskane, i ubrzo sam došao na najviši vrh ovog dijela Apenina na Le Banditacce visine 1204 m nv. Najduže sam bio u društvo 4 starija Talijana, koji su mi nešto kasnije pokazali i jedan izvor vode. Tu smo se nakratko odmorili i napunili boce. Neposredno iza njemačkog groblja iz 2. svjetskog rata u Passo della Futa smo se odvojili i ja sam nastavio sam dalje stazom, nisam želio prema vrhu Monte Gazzaro. Oko 13:15h je počela manja kiša, padala je oko 15 min. Susrećem već nekoliko puta jednu Njemicu, neznam odakle se uvijek stvori iza mene. Došao sam u blizini Sant' Agata i nastavio dalje prema San Piero a Sieve. U San Piero a Sieve sam došao u 18h, relativno rano kako znam doći, ali ipak 1,5 sata sam tražio slobodni smještaj. Također i preko booking.com, a i napravio sam par poziva, ali sve zauzeto. I tako nekako sam uspio naći, u centru, blizu crkve. Večer nakon tuša sam proveo uglavnom u krevetu uz mobitel.

3. dan, (Via degli Dei) Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve 39 km:
Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike Via degli Dei, Madonna dei Fornelli - San Piero a Sieve trekking hiking slike

Nema komentara:

Tražilica