01 lipnja, 2021

Rama - Staza Gospe Sinjske - priprema

Iako sam imao u planu odhodati ovu stazu u skorijoj budućnosti, nakraju dogodilo se da sam krenuo - odmah. Nakon što sam već 2 puta odgodio Portugalsku rutu Camino-a (Lisabon - Porto - Santiago) zbog epidemije Covid-19, odlučio sam se da odhodam barem ovu, manju i obližnju. Ova staza mi je također vrlo važna i posebna za hodanje, jer put je odhodao i moj djed, iz Sinja do Srednje Bosne i obrnuto i to više puta prije 70-ak godina, kad su kupo-prodavali stoku.
Najviše mi je pomogao vodič u PDF formatu u kojemu se nalaze sve važne informacije, iako ima i nešto netočnih podataka. Od aplikacija svakako Windy Maps (Mapy.CZ) i Wikiloc - pouzdane i točne offline karte terena i Booking.com za traženje smještaja. Od važnih informacija bi dodao još da barem zasada (lipanj 2021.) za ulazak u BiH za građane republike Hrvatske ne treba nikakva Covid-19 potvrda ili negativni test, i da je dovoljna osobna iskaznica. Autobus Kovač bus d.o.o. prometuje svaki dan iz Splita u 16:45 sati. Osim sa Konvertibilnim Markama, plaćanje u BiH je moguće i sa Kunama i Eurima.
Download Vodič PDF format.

Staza Gospe Sinjske, karte:
Staza Gospe Sinjske Sinj Rama karta slike Staza Gospe Sinjske Sinj Rama karta slike

Staza Borovnica - Mluša (Wikiloc karta):
Staza Borovnica - Mluša Prozor Rama karta slike

Nema komentara:

Tražilica