17 lipnja, 2021

2. dan, Rumboci - Tomislavgrad (Staza Gospe Sinjske)

Ustao sam oko 5:30 sati. Prvo sam posjetio crkvu sv. Franje Asiškog. Još malo sam prolazio između kuća dva sela, Rumboci i Varvara, a nakon toga je glavna asfaltna cesta. Nedugo nakon toga sam došao do vidikovca odakle se sve vidi, cijelo jezero - odavde su sve poznate slike jezera. Tu sam se kratko odmorio i nastavio dalje asfaltiranom cestom. Putem sam napravio i oko 7-8 pauzi, u hladovinama koje su bile uz cestu. Skrenuo sam na makadamsku cestu koja vodi prema Zvirnjači. Prvo sam se malo izgubio, skrenuo bez da provjerim raskršće. Kako je u blizini staze bio vrh Ometina (1295 m) odlučio sam se na njega uspeti. Tu po planinama vidio sam i pastira sa puno ovaca i 2 šarplaninca kako ih čuvaju. Kad sam došao iznad Zvirnjače odlučio sam da skratim put na divlje, prema selu, da nađem vodu. U selu ka da nema nikoga, pa sam malo i čekao ispred crkve. Nedaleko na cesti sam vidio 2 automobila i ljude kako pričaju, pa sam se uputio prema njima. Pitao sam ih da ima li gdje vode, a čovjek mi je dao svoju iz kante, da naputim bocu. Kratko smo i popričali i zahvalio sam im se. Dalje nastavljam cestom koja vodi prema glavnoj asfaltiranoj cesti. Na asfaltiranoj cesti nalazim i na prve markacije, iako mi nisu bile ni potrebne. Uskoro su se na vrhu Kamešnice počeli skupljati oblaci, a nedugo nakon toga pojavile se i munje, a do mene je stigla samo mala kišica. I tako padala je oko pola sata, i nisam se htio ništa pokrivati, bar dok ne pojača. U sklopu staze skrenuo sam na makadamski put i tu sam vidio pčelinjake. Zaobišao sam ih ali isto su me nekoliko pčela pratile, i dobio sam 2 uboda. Stigao sam u Lug i do prve trgovine, pa sam kupio pivo sa limunom i energetsko piće. U Kuku sam posjetio crkvu na Širokovcu. Nakon toga sljedi selo Sarajlije. Tu sam opet kupio energetsko piće, i van rute posjetio stečke u livadi. Nakon toga sljedi ravna cesta prema Tomislavgradu. U bazilici sv. Nikole Tavelića se taman održavala sv. misa, pa sam i nakratko ušao. Poslije sam bezuspješno tražio rimske terme, ali kasnije mi je objasnio jedan čovjek da su zakopane. Nakon toga krenuo sam dalje prema obilaznici gdje se nalazi motel i smještaj kojeg sam rezervirao preko booking.coma. Večer i dobar dio noći proveo sam uglavnom uz mobitel. Išao sam spavati tek u 1 sat.

Ramsko jezero:
Ramsko jezero hiking slike Ramsko jezero hiking slike

Vrh Ometina (1295 m):
planina Ometina hiking slike planina Ometina hiking slike

Zvirnjača:
Zvirnjača hiking slike

Lug:
Lug slike

Tomislavgrad:
Tomislavgrad slike

Nema komentara:

Tražilica