16 lipnja, 2021

1. dan, Prozor - Šćit - Rumboci (Staza Gospe Sinjske)

Probudio sam se u 4:50 sati, ali iz apartmana izašao sam tek u 5:45 sati. Ulice grada Prozora su bile prazne, rano jutro je, tako da ništa nije ni radilo. Uputio sam se prema kružnom toku koji je na izlazu grada, a ispred toka je asfaltirana cesta za Borovnicu. U Borovnici sam posjetio crkvicu na groblju i slučajno naletio na radionicu - 50-ak križeva je bilo izloženo u dvorištu. Uputio sam se dalje, a na izlazu sela je početak makadamskog puta za Mlušu. Hodajući praktično šumom, bilo je dosta prepreka od grana kao da odavno nitko nije prošao ovom stazom. Nakon Mluše kratki asfalt pa poljski put kroz šumu i napokon stižem do sela Ploča. Tu nalazim zanimljiv stožer u garaži prepun vojnih amblema, zastavica i ostalog materijala. Vlasnik stožera me je i počastio sa 2 rakijice, domaće šljivovice i kratko smo popričali. Nakon toga spuštam se do obale Ramskog jezera i tu sam se odlučio malo odmoriti i smočiti noge. Nakon toga sljedi novi odmor u nekom odmorištu uz jezero. Uputio sam se i do jednog malog rta, samo da bi uslikao samostan što bliže. Dolazim u selo Ripci i nakon toga prema poluotoku u selo Šćit u kojemu se nalazi samostan. Kako je crkva bila otvorena, kratko sam se zadržao u njoj. Nakon par đireva oko crkve i kratkog odmora uputio sam se nazad prema Ripci. Tu sam naišao na jednu malu trgovinu u kojoj sam se opskrbio sa hranom i pićem, i kratko se tu zadržao. Nakon toga na izlazu sela sljedi bar i odmor uz kavu i Wi-Fi. Prošao sam veliki most, selo Jaklići i oko 17 sati došao u selo Rumboci. Tu sam rezervirao smještaj, koji ima prekrasan pogled prema jezeru. Večer sam uglavnom proveo na terasi uz Internet.

Borovnica - Mluša:
Borovnica - Mluša staza hiking slike Borovnica - Mluša staza hiking slike

Ramsko jezero:
Ramsko jezero slike Ramsko jezero slike Ramsko jezero slike Ramsko jezero slike Ramsko jezero slike Ramsko jezero slike

Rumboci, pogled sa pansiona Renata prema jezeru:
Rama Rumboci slike

Nema komentara:

Tražilica