18 lipnja, 2021

3. dan, Tomislavgrad - Krivodol (Staza Gospe Sinjske)

Čim sam se probudio u 5:15 sati, spreman, odmah sam krenuo. Nakon Tomislavgrada, prošao sam sela Kolo, Podgaj, Jošanica i Stipanići, i to sve glavnom asfaltiranom cestom. Krenuo sam dalje, sve do vidikovca na Buško jezero i tu na Privali se nalaze ostaci stare rimske ceste. Kako je trava bila visoka i mokra, smočio sam noge i patike pa sam ih morao sušiti. Spuštajući se dalje putićem, 2 puta sam i pao, i to u kratkom vremenu, ali bez ikakvih ozljeda. Prolazim sela Podprivalu i Gaj i dolazim u Prisoje. Tu sam u baru popio 2 kave sa mlijekom. Prošao sam most preko Ričine i nedugo nakon toga stižem u Naklo, i tu sam posjetio stečke. Došao sam u Grabovicu ali nisam htio ulaziti u selo, ali zato tu uz cestu ispred trgovine sam popio jedno pivo sa limunom. Nakon toga sam skrenuo na makadamsku cestu prema samostanu Karmel sv. Ilije. U Bukovoj gori popio sam energetsko piće i opet pivo sa limunom. U selu Ćurkovići je počela padati kiša, pa sam se sklonio u baru. Tu sam se zadržao oko pola sata. Nakon toga sam prošao granicu kod Donje Priske, a u Hrvotskoj, ispred Kamenskog me zaustavilo policijsko vozilo. Nakon indentifikacije, nastavljam dalje, prema selu. I tako dalje, brzim koracima i uglavnom makadamskim putevima. Posebno zanimljiv je vrh Vitrenjača (910 m) na kojemu se nalazi vjetrenjača. Prolazim sela Ljut, Šipiće i stigao sam u Krivodol u 20:45 sati. Nisam mogao dobiti ujaka na mobitel jer je bio preloš signal, ali tu se zaustavio jedan momak koji me je i odveo do Gaza, i tu sam mogao uspostaviti poziv. Kod rodbine sam večerao a prije spavanja dobro je sjelo jedno pivo od kojeg sam odmah zaspao. Kad sam pogledao kartu, pokazalo je oko 50 prijeđenih km.

Prisoje, u pozadini Buško jezero i Kamešnica:
Prisoje slike

Bukova gora, Karmel sv. Ilija:
Bukova gora, Karmel sv. Ilije slike

Granica Hrvatska - Bosna i Hercegovina:
Granica Hrvatska - Bosna i Hercegovina slike

Kamensko, crkva sv. Petar:
Kamensko slike

Staza Gospe Sinjske:
staza Gospe Sinjske Rama - Sinj slike

Nema komentara:

Tražilica