27 svibnja, 2018

Trst - Rijeka - Split (bus)

Ujutro kad sam se probudio ušao sam odmah u čekaonicu da vidim kad ide bus za Rijeku. Tu su bili i ova preplašena mladež koji su nestrpljivo čekali, iako je autobus tek u 9h. Nakon toga uputio sam se u grad i ušao u neki manji bar gdje radi neka Kineskinja. Popio sam kavu, pojeo 2 kroasana i usput napunio bateriju od mobitela. Do 9h sam još napravio manji đir praznim ulicama, i poslije sam se uputio do kolodvora i ušao u bus. Tijekom vožnje sam dosta razgledavao jer me zanimao ovaj teren oko Trsta i Slovenije pa do granice sa Hrvatskom. Na granici manji pregled i idemo dalje. U Rijeci sam došao oko 10:30h, a autobus za Split ide tek u 12:30h. Nisam znao što ću, hoću ili stopirati do Splita ili čekati ova 2 sata. Odlučio sam ostati i malo prošetati i poslikati po Korzu. Trajekt za Brač u 18:15h sam odmah prekrižio, i nadao sam se onom u 20:30h. U Split na stanicu smo tek došli u 21:03h, zbog mnogo stajanja od Šibenika. Bus je stajao na svaku stanicu i tako je vrijeme prolazilo. Ako ništa drugo u sva ta kašnjenja, u Splitu na izlazu iz autobusa spasio sam čovjeku novčanik koji mu je ispao iz džepa. Čovjek mi se zahvalio, bio je i malo šokiran. Nakon toga sam se uputio u čekaonici od Jadrolinije i čekao trajekt u 23:59h uz besplatni Wi-Fi od Jadrolinije. Malo prije ponoći ušao sam u trajekt.

Rijeka:
Rijeka slike Rijeka slike
Rijeka slike Rijeka slike
Rijeka slike Rijeka slike
Rijeka slike

Maslenički most (slikano sa busa):
Maslenički most slike

Tražilica