22 svibnja, 2018

Toulon - Nice (autostop i bus)

Kiša je padala cijelu noć i čim se razdanjilo odmah sam išao na autostop. Više puta se vraćala kišica, pa sam se i ja vraćao ispod terase. Na papiru sam napisao NICE radi lakšeg stopiranja. Nešto kasnije staje mi neki dječji autobus u kojem su trojica, kako sam shvatio treneri. Rekli su mi da neidu u Nici nego na pola puta kraj grada Frejus, što je meni isto odgovaralo. Nismo puno ni pričali jer su slabo znali engleski, uglavnom ponudili su se da će me ostavit na ulazu kod autoceste, i da je tu neko parkiralište i da tu mogu dalje stopirat. Izgledalo mi je to super, ali kad smo došli tamo počela je kiša. Sklonio sam se ispod stabla prvi put, a kasnije u nekoj ruševini. Malo sam tu čekao ali parkiralište je bilo skoro uvijek prazno. Uputio sam se i do gradića, ali tamo nije bilo ništa, ni trgovine ni bara, kuće sve kao na špagi poredane. Još nekoliko puta me je vraćala kiša do te ruševine, tako da sam se dobro istrčao vamo tamo. Malo kasnije vidim neku ženu kako stopira ispred kućica, pa sam odmah počeo i ja tako. Kad me je vidjela uzela je papir i napisala ime svog grada. Ja sam već imao papir pa sam počeo stopirati ispred kućica. Ukrcao me jedan čovjek do Cannes, taman prije velike kiše. Itako izlazim iz auta ispred Cannes, i čovjek mi pokazuje pravac za Nicu. Za stopirat dalje nije bilo baš komodno, pa sam odlučio svratit do grada Cannes. Ispred grada lijepo poredani automobili i to je sve šta se sjećam iz tog grada jer nedugo nakon toga sam se ukrcao u bus koji vodi do neke stanice, pa u drugi bus koji vozi do Nice. U Nici sam se prošetao uglavnom oko centra i kupio nešto hrane. Poslije sam vidio da mi je negdje ispala majica dugih rukava koja mi je bila slabo obješena na ruksaku. Vratio sam se do jedne klupe ali nije je bilo, zatim do onog autobusa i pitao sam vozača za majicu, a on mi je rekao da dođem sutra ujuro u 9h tu i da će tu bit vozač tog autobusa pa da će on znat. Ispred nekog kafića su bili složeni stolovi i stolice i tu sam se smjestio i proveo noć.

Autostop:
autostop Nice slike autostop Nice slike

Cannes:
Cannes slike

Nice:
Nice slike Nice slike

Tražilica