23 svibnja, 2018

Nice - Ventimiglia - San Remo (bus i hiking)

Jutro do 9h sam iskoristio vrijeme u laganoj šetnji i fotografiranju. U 9h sam pitao na autobusnoj stanici vozača u svezi majice, ali nije je bilo. Nakon toga išao sam u duži đir da nađem autobusni kolodvor, ali nakon nekoliko sati šetnje odustao sam i vratio sam se na željeznički kolodvor. Na kolodvoru sam napunio mobitel i čekao vlak za Monaco. U vlaku je bio krcato ljudi, i prilikom vožnje pitam do mene nekog crnca da jeli sljedeća stanica Monaco, a on nešto promrnje. I tako skoro svi mi iz vlaka smo se iskrcali u Ventimiglia. Odmah sam tu naišao na neku ženu, i pokažem prstom prema istoku i rečem "Italia". Ona je prstom pokazala dolje prema podu i rekla "Italia". Aha, sad mi je jasno. Išao sam u pravcu istoka i uspeo sam se na uzvisinu gdje sam lijepo vidi gradić, ali shvatio sam da nije to dobar put pa sam odlučio vratiti se nazad, ali preko željezničkih tračnica. Grad tipični talijanski, ljudi ka naši, mirišu pizze po gradu, vidu se odmah razlike u svega par kilometara od Francuske. Nisam htio trošiti novac sad tu na neka jela nego sam ušao u jedni mali maket i za par € sam kupio hrane i piće. Kraj rijeke se nalazi jedan park u kojemu je bilo dosta ljudi, i tu sam odlučio napraviti ručak na klupi. Baš sam uživao u jelu a oko mene stariji ljudi igraju na balote a djeca nogomet. Uz ušće rijeke Nervia sam se i okupao u moru koje mi je baš dobro došlo. Uputio sam se dalje, prativši put prema izlazu grada natetio sam na ostatke rimskih zidina koje se nalaze uz glavnu cestu. Na izlazu grada Ventimiglia je odmah ulaz grada Vallecrosia, tako da nisam mogao stopirati, ali nedugo dalje su bili neki radovi na cesti, pa sam tu odlučio stopirati. Tu sam čekao pola sata i ništa, i otišao sam prema moru jer sam vidio policiju u kontra smjeru s namjerom da se vrati prema meni. Spustila se lagano noć, a ja taman ušao u grad Ospedaletti. Odlučio sam da odem do plaže i napravim par fotografija. Nakon toga sam se uputio dalje, i malo prije ponoći sam stigao do ulaza grada San Remo. Odlučio sam prespavati u jednom parku.

Nice:
Nice slike Nice slike
Nice slike Nice slike

Ventimiglia:
Ventimiglia slike Ventimiglia slike
Ventimiglia slike Ventimiglia slike
Ventimiglia slike Ventimiglia slike
Ventimiglia slike Ventimiglia slike
Ventimiglia slike Ventimiglia slike
Ventimiglia slike

Vallecrosia:
Vallecrosia slike

Bordighera:
Bordighera slike Bordighera slike
Bordighera slike Bordighera slike
Bordighera slike Bordighera slike
Bordighera slike Bordighera slike

Madonna della Ruota i u pozadini Ospedaletti:
Madonna della Ruota slike

Ospedaletti:
Ospedaletti slike Ospedaletti slike

San Remo:
San Remo slike

Tražilica