18 svibnja, 2018

Santiago - Lugo (autostop i bus)

Na izlasku iz Santiaga susreo sam i druge hodočasnike koji dolaze u grad. Kad sam došao do jednog manjeg rotora počeo sam stopirati za Lugo ili što dalje. Već samo nekoliko minuta staje mi jedan čovjek ali ide do grada Pontevedra, što mi nije odgovaralo. To je južniji pravac. Ali i ponudio mi se da me dobaci do boljeg mjesta za stopiranje, na ulazu za autoput prema Lugu. Tu sam već čekao oko 4-5 sati, nije bilo puno autobobila a i većina ih je nešto signalizirala. Napokon mi je stao auto, a u njega 4 djevojke koje idu do nekog mjesta (nisam zapamtio kojeg). I tako sam malo pričao sa njima, govoru mi da je ka njima previše neugodno da bi stopirali. Jedna cura je i bila u Dubrovniku, i pohvalila je grad. U tom gradiću kad sam došao uputio sam se do marketa da kupim hranu i piće. Nakon malo dužeg odmora išao sam se raspitat gdje je autobusna stanica, i kad ide autobus za Lugo. Za otprilike pola sata bio je polazak, i dobro mi je došlo malo sjesti u autobus i razgledavati okolinu. U Lugo sam stigao oko 20:35h, i dok sam se malo izvrtio okolo, gdje je šalter, itd., autobus za Bilbao je krenuo u 20:45h, i nakon toga nije bilo ništa linija prema istoku. Pogledao sam linije za sutra, Bilbao tek u 20:45h, ali i još bolja opcija Barcelona Nord u 17:20h. Ništa, preostalo mi je da ostanem u gradu i malo ga obiđem. Posebno su interesantne Starorimske zidine koje su u UNESCO-vom popisu svjetske baštine. Kako je bio petak, vani je bilo puno ljudi i bilo je veselo. Ja sam se uglavnom šetao i fotografirao i u jednom dijelu noći pridružuju mi je 4-5 lokalnih Španjolaca sa kojima sam pričao uglavnom o nogometu.

Lugo:
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
Lugo slike Lugo slike
Lugo slike Lugo slike

Tražilica