05 siječnja, 2023

Vojnić - Nutjak - Gardun - Trilj - Košute - Vojnić

Odmah ujutro sam se uputio iz Vojnića prema Trilju. Ispred Garduna sam skrenuo prema crkvici sv. Klara i dalje nastavio prema kuli Nutjak. Putem me je pratila velika i gusta magla. Kula Nutjak se nalazi na litici odmah uz rijeku Cetinu. Dalje sam nastavio prema zaseoku Jerkovići i skrenuo na makadamsku cestu prema Gardunu (Golinjevo). Nakon toga uz kratki posjet crkvi sv. Petar sam se uputio prema arheološkom nalazištu Tilurium. Nakon toga nastavljam drugi dio planinarske staze Gaius Laberijusa prema Trilju. U Trilju nakon kratkog obilaska i pauze uz kavu sam se uputio prema vidikovcu Bornovac. Vratio sam se nekom drugom stazom koju sam pronašao na karti. Nakon toga uputio sam se u Vojnić preko asfaltne ceste iz Košuta.

Vojnić - Nutjak - Gardun - Trilj - Košute - Vojnić:
Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike

YouTube video 1 Planinarska staza Gaius Laberius, Trilj - Gardun Tilurium - Trilj:


YouTube video 2 Trilj hiking, 4 dana:

Nema komentara:

Tražilica