04 siječnja, 2023

Trilj - Košute - Trilj - Gardun - Vojnić

Jedan veći dio ovog terena sam prošao sa autom, ali kasnije kako nisam imao auto odlučio sam obići pješice. Početak je bio blizu mosta ispod kojeg prolazi rijeka Cetina sve do vrha Bile glavice na kojoj se nalazi veliki križ. To je prekrasan vidikovac, iz kojega se vidi cijelo Sinjsko polje. Nakon toga sam se uputio prema Košutama i posjetio crkvu Srca Isusova. Nakon toga sam se vratio u Trilj, prošao veliki most i spustio se na šetnici uz rijeku. Nakon toga prošao sam i Stari most. Nastavio sam dalje planinarskom stazom Gaiusa Laberijusa prema Gardunu. Gore na vrhu se nalazi crkva sv. Petar. Nakon toga sam se uputio asfaltnom cestom prema Vojniću. Sve skupa oko 11 km hodanja.

Trilj - Košute - Trilj - Gardun - Vojnić:
Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike Trilj Cetinska krajina slike

YouTube video 1 Planinarska staza Gaius Laberius, Trilj - Gardun Tilurium - Trilj:


YouTube video 2 Trilj hiking, 4 dana:

Nema komentara:

Tražilica