13 svibnja, 2018

28 dan - Camino Santiago del Norte (Sjeverni put)

Boimil - Boimorto - San Paio - Lavacolla - Santiago de Compostela (albergue) (46,8 km)

Kako je ujutro padala kiša, odmah sam se smjestio u kafiću, koji je bio blizu objekta. Poslije sam naletio na osamljenu crkvicu u šumi uz cestu, pa sam se i tu malo sklonio od kiše.

Poslije su bile još 2 kiše, a Put se bližio kraju, nikako da dođem. Odmah na ulazu u Santiago sam našao smještaj i tu sam odlučio ostati. Večer sam proveo uglavnom uz Wi-Fi i obavljanju video poziva obitelji i prijateljima.

Boimorto:
Boimorto camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Quintas:
Quintas camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Quintas camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

San Andre:
San Andre camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija San Andre camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

San Paio:
San Paio camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija San Paio camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Lavacolla:
Lavacolla camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Lavacolla camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Santiago de Compostela:
Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Santiago de Compostela camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Tražilica