12 svibnja, 2018

27 dan - Camino Santiago del Norte (Sjeverni put)

Miraz - A Roxica - A Cabana - A Marcela - Conteporcos - O Meson - Sobrado de Monxes - Castro - Madelos - Corredoiras - Boimil (34,8 km)

Nakon doručka odmah sam napustio objekt u Miraz, malo i ljut nakon noćnih predstava. Vani je lagano kišilo, a kad sam došao na jednu čistinu počela je velika kiša koja me je dobro smočila. Kasnije sam susreo Katalonca sa psom i jedan veći dio puta bio sam sa njima. I on je bio vrlo razočaran sa prisiljenom donacijom od 10 €.

Poslije je još nekoliko puta kišilo, 2 puta je bila i tuča, i uspješno sam se sklonio ispod stabala i nisam se smočio. Posebno žalim za samostanom Sobrado de Monxes koji sam nesvjesno zaobišao i nije mi se dalo vraćat nazad. Smjestio sam se u gradiću Boimil, a kako objekt nije imao Wi-Fi morao sam ga potražiti u obližnjem baru.

Miraz:
Miraz camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Sobrado de Monxes:
Sobrado de Monxes camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Sobrado de Monxes camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Boimil:
Boimil camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Boimil camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Tražilica