19 travnja, 2018

04 dan - Camino Santiago del Norte (Sjeverni put)

Mutriku - Olatz - Caserio Damukorta - Arnoate - C. Atzorinzabal - C. Amulategi - Markina-Xemein - Erdotza - Iruzubieta - Altzaga - Arta - Bolibar - Zenarruza (26 km)

Kad sam se probudio odmah sam se uputio dalje. Nešto kasnije prestigli su me 2 Španjolca, programera pa sam nastavio dalje sa njima. Putem je bila skoro sama šuma i mnogo odsječene šume.

U Markina-Xemein sam susreo 2 Španjolke iz Barcelone i 2 Španjolca, pa sam se malo i sa njima družio. Zanimljivost u Markina-Xemein je svakako crkva San Miguel u kojoj se nalaze 2 velike stijene. U gradu se nisam puno zadržavao jer sam želio doći do samostana u Zenarruza, do 17h da uhvatim večeru. I tako taman nekako uz veliku žurbu sam stigao do samostana u 17h, ali večera je bila tek u 19:30h. Prijavio sam se u objektu i smjestio, a vani na travi sam sreo 2 Španjolca programera. Ležali su i pili pivo, i pošto je bilo vremena do sv. mise i večere otišao sam u suvernirnici kupiti još piva. Ziortza - pravo pivo koje proizvode svećenici iz samostana, a bilo ih je 3 vrste. Posebno jaka je boca od 0,75 dl sa 0,75% vol. alkohola.

Nakon toga sam prisustvovao sv. misi, a poslije sam otišao na večeru. Bila je tjestenina sa gulašom. Predvečer sam uživao u lijepoj mirnoj večeri i prošetao sam par krugova oko samostana.

Olatz:
Olatz camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Olatz camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Priroda putem:
camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Markina-Xemein:
Markina-Xemein camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Markina-Xemein camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
Markina-Xemein camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Markina-Xemein camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Erdotza:
Erdotza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Erdotza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Iruzubieta:
Iruzubieta camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Iruzubieta camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Aitzabel:
Aitzabel camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Aitzabel camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Aitzabel camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Bolibar:
Bolibar camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija Bolibar camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Zenarruza:
samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija
samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija samostan Zenarruza camino de Santiago Norte Sjeverni put sv. Jakov slike psihoputologija

Tražilica