07 lipnja, 2022

Bušeča Vas - Novo Mesto (Camino Slovenia / Jakobova pot)

Nakon kratkog sna, nastavljam sa pješačenjem već od 4h prateći rijeku Krku. Prolazim Dobrava ob Krki, Podbočje, drveni most. U Brod v Podbočju na raskrsnici se nalazi bar gdje sam se kratko odmorio uz 2 kave sa hladnim mlijekom. Nakon nekoliko km dolazim do Kostanjevica na Krki, mali gradić koji se nalazi na otočiću rijeke. Opskrbio sam se vodom sa fontane a i hranom iz pekare. Na raskrsnici za selo Ivanjše imao sam ručak pauzu oko sat vremena. Sljede sela Kočarija, Velike Vodenice, Ržišče, Veliki Ban, Mali Ban. U selu Ržišče jedna žena me je ugostila, popio sam hladno piće, napunila mi bocu vode i kratko smo popričali. U samostanu Pleterje sam uspio ući u staru gotičku crkvu i u vanjsku kapelu gdje sam se kratko pomolio Bogu. Nakon toga sljede sela Gorenje Vrhpolje i Cerov Lug. Nakon toga malo sam se izgubio i došao do sela Orehovica koja je van rute, ali na kraju mi je dobro i ispalo jer sam našao vodu kraj crkve. Sljede sela Hrastje, Tolsti Vrh, Dolenji Suhadol i Hrušica. U Hrušici se nalazi crkva sv. Jakova, i tu sam napravio veći odmor. Nakon toga sljedi staza kroz šumu koja taman izlazi na periferiji grada Novo Mesto. U gradu nailazim na trgovinu gdje sam obavio kupovinu hrane i pića. Nakon toga je počela sitna kiša, pa sam morao žuriti do smještaja, hostel Situla, koji se nalazi u centru grada. Nakon što sam se smjestio i istuširao, vrijeme sam proveo uz mobitel i zivkanju obitelji i prijatelja, uz 2 pive i slane štapiće da povratim izgubljene soli. Kad sam pogledao aplikaciju, današnji dan je pokazivalo oko 42 km. Puno s obzirom da je bio toplinski udar i prevelike vrućine.

Bušeča Vas - Novo Mesto, Camino Slovenia / Jakobova pot:
Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike Camino Slovenia / Jakobova pot slike

Nema komentara:

Tražilica