15 travnja, 2022

Procesija Za križen 2022., otok Hvar‬

Nakon Corona pauze od 2 godine, procesija Za križen ponovno je otvorena za sve ljude. Ja sam se uputio katamaranom iz Bola u 17:10h, i brzo sam stigao u Jelsu i to oko 17:30h. Nakon kraćeg obilaska Jelse, uputio sam se glavnom asfaltiranom cestom prema Vrboskoj, jer sam odlučio prisustvovati baš njihovoj procesiji. Usput sam se kratko zaustavio u trgovini Plodine na izlazu Jelse i opskrbio pićem i jelom. U Vrboskoj sam prvo obišao mostiće a nakon toga sjeo na klupi i čekao 21:30h. Dočekao sam i taj sat i uputio sam se prema crkvi sv. Lovre. Procesija je trajala sve do 6h ujutro, a putem smo prošli Jelsu, Pitve, Vrisnik, Svirče, Vrbanj i opet u Vrbosku. Ja sam se samo još kratko zadržao oko crkve, pa sam se uputio prema Jelsi (istim putem kojim je išla procesija), da uhvatim katamaran u 8h. Taman mi je trebalo 1 sat hoda. Poslije na aplikaciji mi je pokazalo 30 km jučerašnjo-današnjeg hoda, što i nije malo.

Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬:
Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike Procesija Za križen 2022., otok ‪Hvar‬ slike

Nema komentara:

Tražilica