15 travnja, 2018

Hendaye - Irun

Hendaye - Irun (1 km)

Autostopom iz Bordeaux došao sam u francuskom gradiću Hendaye u kasnim popodnevnim satima. Udaljenost između njih je oko 220 km. Malo sam prošetao gradićem i nakon toga sam se uputio prema Irunu u Španjolskoj.

Kako je granica dviju država most preko rijeke, mislio sam da će biti neka granična rampa ili policija, ali ništa od toga. Malo zbunjeno gledam okolo, i vidim da i drugi ljude prolaze most sa jedne i druge strane. I tako u svega nekoliko koraka našao sam se u drugoj državi, u Španjolskoj.

U Irunu sam malo prošetao okolo i razgledavao, uglavnom uz rijeku Bidasoa, a nakon toga sam se uputio u albergue gdje sam se smjestio. Kako mi je ovo bio prvi put, bilo mi je sve čudno. Volonteri su me fino primili, prijavili u knjigu i dali mi credential putovnicu. Bilo je i 20-ak drugih ljudi smještenih u objektu. Za vrijeme večere sam kratko razgovarao sa dvije Španjolke iz Barcelone. Jedna od njih je bila i u Hrvatsku, i kako kaže pješačila je od Slav. Broda do Vukovara.

Hendaye:
Hendaye camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Irun:
Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija
Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija Irun camino de Santiago Norte Sjeverni put slike psihoputologija

Tražilica